משרה מס': 1003675

ראש צוות מוקד תפעול ושירות

ראש צוות מוקד תפעול ושירות
תיאור התפקיד:
לארגון גדול ומוביל דרוש/ה מנהל/ת מקצועי/ת למשרה דינמית ומאתגרת בתחום ניהול מוקדים, שירות לקוחות ותפעול מערכות תשלומים.
התפקיד כולל אחריות כוללת על ניהול מוקד שירות גדול, הובלת צוות מנהלי תיקים, שיפור תהליכים, בקרה שוטפת ושיתופי פעולה עם גופים חיצוניים.
תחומי אחריות מרכזיים:
ניהול, הנחיה והובלה מקצועית של צוות מנהלי תיקים.
אחריות על תפעול שוטף של מוקד השירות – לרבות ניהול שעות הפעילות, תכנון משמרות ובקרה על עמידה ביעדים.
סיוע למנהל הפרויקט בניהול ובקרה של תשלומים למקבלי שוברי הכשרה מקצועית.
קיום ממשקי עבודה רציפים עם גופים מפנים.
אחריות לניהול, עדכון ותחזוקת אתרי האינטרנט של הארגון.
דרישות סף:
תואר אקדמי ממוסד המוכר ע"י המל"ג, או תואר מחו"ל (בכפוף לאישור האגף להערכת תארים במשרד החינוך), או תעודת הנדסאי/טכנאי מוסמך בהתאם לחוק.
ניסיון מוכח בניהול מוקד מענה טלפוני עם מעל ל-1,000 פניות בשנה.
ניסיון בהפעלת מערכות מידע.
ניסיון בניהול מערך שירות הכולל תשלומים לפרטים או גופים על פי קריטריונים מוגדרים.
ידע באקסל- חובה!
המשרה ממוקמת באזור מרכזי ונגישה לתחבורה ציבורית.
אם את/ה מנהל/ת בעל/ת ראייה מערכתית, יכולות ניהול והובלה מוכחות ורצון להשתלב בתפקיד בעל משמעות – מקומך איתנו!

טופס הגשת מועמדות למשרה

* שדות חובה למילוי