משרה מס': 1003465

נציג תמיכה ל מרכז סיוע ותמיכה – ירושלים

למוקד התמיכה של משרד החינוך דרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית למתן מענה מקצועי, טלפוני וטכני, לעובדי מטה ומחוזות המשרד.
תיאור המשרה:
התפקיד כולל מתן מענה לתמיכה טלפונית, ליווי טכני ופתרון תקלות במערכות הארגון עבור עובדי המטה והמחוזות של משרד החינוך.
תחומי האחריות: 
תמיכה טכנית מקיפה לעובדי משרד החינוך בדגש על תוכנות אופיס: OUTLOOK, WORD ו EXCEL – ברמת שליטה בנוסחאות ופיבוט
טיפול בפניות מערכת CRM ומתן מענה טלפוני • עבודה מול ממשקים שונים בתוך הארגון
דרישות התפקיד:
ניסיון במתן תמיכה טכנית ושירות לקוחות פנים-ארגוניים – חובה
ניסיון בתפעול מערכת הפעלה וינדוס 10 ,התקנות חומרה/תוכנה ופתרון בעיות מתקדמות-חובה
שליטה מלאה ביישומי 2021 Office- OUTLOOK , WORD ו EXCEL – חובה
ידע במערכות CRM ו-AD( ניהול משתמשים(- יתרון
יכולת למידה עצמאית
אחריות גבוהה ומוסר עבודה גבוה
כישורים נוספים המהווים יתרון:
הכרות עם תוכנות בהתחברות VPN כגון הוריזון/סיטריקס וכדו'
הכרות עם תוכנת פורטנוקס ה
הכרות עם מערכות– SCCM התקנות /שליטה מרחוק
היקף המשרה : משרה מלאה
 

טופס הגשת מועמדות למשרה

* שדות חובה למילוי